بازار کارتن اسباب کشی و لوازم بررسی قیمت و کیفیت

بازار کارتن اسباب کشی و لوازم بررسی قیمت و کیفیت،برای خرید هر محصولی و ارائه خدمات ابتدا همه ی ما به مشاوره نیاز داریم که از بین تنوع محصولات و خدمات کدوم بدرد ما میخورد و کارایی دارد در مورد کارتن هم این نکته بسیار مهم می باشد .

بازار کارتن اسباب کشی با ارائه مشاوره رایگان در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما در ساعات ادارای تماس گرفته و پرسنل راهنمایی های لازم را به شما می دهند تا بعد اقدام به خرید کنید،

در خرید کارتن ابعاد و استحکام و تعداد کارتن خیلی مهم می باشد که شما با انجام مشاوره با خیالی آسوده کارتنهای مورد نظر خود را خریداری میکنید.

با توجه به کیفیت کارتن های موجود در بازار کارتن اسباب کشی شما قیمتی ارزان تر پرداخت میکنید برای خرید کارتن اسباب کشی ارزان با ما تماس بگیرید.

نوع کارتن بر اساس لوازمی که قرار است در ان قرار بگیرد متفاوت است، مثلا برای لوازم شکستنی کارتن با حجمی با حجم کارتن موز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد کارتن ها در بسته بندی

انواع لوازم عبارت است از:

  • جعبه بسته‌‌‌‌ بندی لباس و پارچه
  • کارتن کیف و کفش
  • جعبه بسته‌بندی لوازم خرده
  • کارتن مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی ظروف

کارتن ها باید از استحکام متناسب با لوازمی که قرار است حمل شود باشد پس سعی کنید از مراکز معتبر به خرید کارتن اقدام کنید

در بازار کارتن اسباب کشی امکان خرید باتماس تلفنی و خرید اینترنتی برای مشتریان وجود دارد. شعار ما جلب رضایت مشتری بوده با یکبار خرید از مشتریان دائمی ما خواهید شد.

انواع خدمات اراده شده ما :

انواع  کارتن خالی اسباب کشی

– کارتون اثاثیه منزل و اداره وشرکت
– کارتن اثاثیه
– کارتون لوازم اداری
– کارتن صنعتی
– نایلون ضربه گیر
-کارتن  لوازم بسته بندی بار
– کارتن سه لایه و پنج لایه
– کارتون مقوایی محکم جهت حمل وسایل با وزن زیاد

رسم گذشته ی ما ایرانیان اینگونه می باشد، که برای شروع کار بزرک و درست انجام دادن آن، از تجربه ی افراد خبره و بزرگتر استفاده می کنیم. تجربه‌های  بالا و پایین این افراد کمک مفیدی برای درست انجام دادن کار ما میشود.

معمولا حمل و جابجایی لوازم بزرگ و سنگین کار بسیار سختی می باشد. حتی اگر یک‌بار هم  اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از این دشواری و سختی آگاه هستید. نکته ی  مهم این می باشد که در این وقتها  باید کار را به کاردان آن سپرد. هیچ گاه  یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا نکنید بدون آگاهی، حتی اگر محل سکونت جدیدتان طبقه همکف است.

افراد خبره و کارگرانی که در این زمینه دارای تجربه هستند، نه تنها دارای بدن آماد‌ه‌تری برای این نوع لوازم سنگین هستند، بلکه ترفندهای حمل و جابجایی لوازم را می دانند. ترفندهایی که در هر کاری با تجربه بوجود می ایند؛ برای جابه‌جایی وسایل منزل و  اداره، بهترین راه‌حل مشورت و کمک گرفتن ازشرکت‌های حمل بار است که با ماشین‌های بزرگ خاور وسایل را حمل می‌کنند.

 کارتن اسباب کشی

یک نفر از اعضای خانواده  را مسئول رسیدگی به لوازمی که کارگرها از منزل  خارج  می‌کنند باشد. نفر بعدی را مسئول چیدمان و قرار دادن صحیح، اصولی وسایل پشت وسیله نقلیه باشد.

لوازم  باید در فضایی کاملا بهینه بارگیری شوند، بعضی لوازم اسباب کشی قابل باز شدن و تا شدن می باشند، آنها را پیش از بارگیری باز کرده و آماده جابه‌جایی کنیم. در این مواقع نظارت بر درستی کار کارگران اهمیت زیادی دارد چون ممکنه که بعضی از این کارگران به صورت روزمزد در شرکت‌ها کار میکنند، و شرکت هیچ ضمانتی در مورد پرداخت خسارت به شما نداشته باشد.

تا جایی که ممکن است، تمامی لوازم  را داخل کارتن قرار دهید،حتی جعبه‌های کوچک کریستال‌ها و  لباس‌های زمستانی و… تا هیچ کدام از لوازم ما دچار آسیب نشود.

همه چیز را حدس بزنید

درست هنگامی که  که در ذهن خود خانه جدید را با تمام لوازم، مبلمان و ظاهر جدیدش تصور می‌کنید، باید نداشتن گاز، قطع بودن تلفن، اتو نبودن لباسها ، بی‌غذایی و خیلی موارد دیگر … را  هم در ذهن خود تصور کنید. هر چند با یک بسته‌بندی صحیح و نوشتن نام لوازمی که در داخل کارتن‌ها قرارداده اید، می‌‌توانید تا حدودی از این هرج و مج کم کنید. اما به هر حال اینها اتفاقاتی می باشد که در هر اسباب‌کشی وجود دارد!‌

حتی برای آماده کردن یک چای ساده دچار مشکل زیادی میشوید، یخچال فریزر را بعد از جابه‌جا کردن تا یک روز نباید به برق بزنید و یخ ندارید، تمام محتویات فریزر آب میشود و آب آنها روی لوازم دیگر میریزد،‌ هنگامی که باید مهم‌ترین و بهترین لباس‌ها را تن کنید آنها را پیدا نکرده و  بدترین و غیرقابل مصرف‌ترین آنها را پیدا می‌کنید. پیچ‌های سوار کردن تختخواب گم شده اند، آچار و لوازم تعمیراتی را فراموش کردید کجا گذاشتید؟

راه نجات از بی نظمی ها در اسباب کشی

 برای این که از این بی نظمی ها نجات پیدا کنید به جای این که به مدت یک هفته قبل از جابه‌جایی به رنگ دکور منزل جدید و لوازم جدید  قراره در آینده خریداری شود فکر کنیم. برای رفع این‌گونه مشکلات به ظاهر ساده اما  خیلی اعصاب خورد کنی بپردازیم، البته ما با بیان این موارد قصد ترسوندن شما از اسباب کشی را نداریم با برنامه ریزی درست میتوان یک اسبابکشی راحت و بدون دردسر و در زمان کوتاهتری داشته باشید.

بویژه  اگر بچه‌دار هستید و دارای بچه‌های کوچک هستید، از در دسترس بودن لوازم  اولیه برای آنها مطمئن باشید یا اگر کودک شما شیطنت‌های زیادی دارد، جعبه کمک‌های اولیه را به طور مشخص در لوازم یا در خودروی شخصی بگذارید.

باید به تمام این نکات در مورد اسباب کشی راحت توجه کنید.

سعی کنید اسباب‌کشی را ابتدای روز انجام دهید تا کارگرها با توان بیشتری کار کنند.

مطمئنا دقت و سرعت عمل یک کارگر در صبح بسیار بیشتر از هنگامی  است که برای چهارمین بار در روز می‌خواهد اقدام به بارکشی کند. همه ما صبح‌ها صبر و حوصله بیشتری داریم.

کارتن بسته بندی

شاید ما به ۱۵ سال پیش برگردیم انتقال لای پارچه و گونی اعمال میدادیم و اسباب و اثاث خانه ارزشی برای ما نداشت .

اما امروزه با گرونی دلار و وسیل خانه نیاز شدید به کارتن بسته بندی داریم .

مزایای جعبه های مقوایی:

ساخته شده از منابع تجدید پذیر: جعبه های مقوایی از خمیر کاغذ ساخته شده است. این خمیر کاغذ تجدیدپذیر است زیرا از چوب درخت و کاج توسط می آید.
صرفه جویی در مصرف انرژی: مصرف انرژی در ساخت این جعبه ها در مقایسه با مواد بسته بندی دیگر ، زیاد کمتر است.
قابل استفاده مجدد: این جعبه ها را می تاب مجدد و دوباره کاربرد کرد.
خاصیت  یکبار مصرف: جعبه های مقوایی بازیافتی بسیار دوستدار طبیعت هستند. آنها به راحتی بعد از کاربرد میتوانند جذب طبیعت بشوند.
سبک وزن: کارتن های مقوایی در هنگام بسته بندی، بارگیری و تهی سازی بسیار سبک و مناسب برای حمل هستند.
قیمت کارتن اسباب کشی و بسته بندی بسیار ارزان است
به راحتی دست یافتنی هستند ، شما میتوانید هر مغازه و سوپر ملرکتی کارتن فروشی را بخرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115