فروش عمده کارتن اسباب کشی

فروش عمده کارتن اسباب کشی و جعبه کارتن مخصوص جابجایی برای بسته بندی و حمل و نقل لوازم اسباب کشی مورد استفاده قرار میگیرد. که در حرفه های مختلف نیز برای جابجایی لوازم از آن ها استفاده می گردد. این کارتن ها در ابعاد متنوع  تولید می شوند. حتی به سفارش مشتری در ابعاد های مورد نظر  نیز تولید می گردند. کارتن های بزرگی نیز وجود دارد که برای بسته بندی لوازم برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت خرید کارتن اسباب‌ کشی

قیمت خرید کارتن اسباب‌کشی بزرگ به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

۱. سایز کارتن: سایز کارتن بزرگ تر هزینه بیشتری دارد. بنابراین، سایز مورد نیاز برای جابجایی اسباب‌ کشی خود را بدانید و بر اساس آن کارتن را انتخاب کنید.

۲. جنس کارتن: کارتن‌هایی با جنس مرغوب و با کیفیت بالا قیمت بیشتری دارند.

۳. تعداد مورد نیاز: در صورتی که برای جابجایی اسباب‌کشی بزرگ تعداد زیادی کارتن نیاز است، هزینه بیشتری برای خرید کارتن‌های بیشتر باید پرداخت شود.

۴. قابلیت بازیافت: در صورتی که کارتن اسباب‌کشی بزرگی را برای استفاده یکباره می‌خرید، هزینه کمتری باید پرداخت کنید. با این حال، کارتن‌های قابلیت بازیافت دارای قیمت بیشتری هستند.

۵. نوع فروشگاه: هزینه خرید کارتن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممکن است با فروشگاه‌های مستقل متفاوت باشد.

در کل قیمت خرید کارتن اسباب‌کشی بزرگ بین ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان در بازار با توجه به عوامل بالا متغیر است.

کاربرد کارتن اسبابکشی و جابجایی:

از کاربرد های مهم کارتن مخصوص جابجایی می توان به بسته بندی کتوب بسته بندی کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی،لوازم آشپزخانه، سرویس و ظروف ،لوازم خواب،  دکور و اسباب بازی های کودک نام برد.

لازم است برای یادآوری شده است یک بار دیگر به تعریف کلی کارتن اسباب کشی بپردازیم:

 تعریف کارتن اسباب کشی چیست؟

تعدادی کارتن های رگال دار نیز تولید شده است  که برای جابجایی لباس های مجلسی مورد استفاده قرار میگیرد. کت و شلوارها را با جالباسی روی رگال های کارتن قرار داده  تا بدون چروک و منظم لباسها را بسته بندی کنیم. این کارتن های رگال دار اسباب کشی مانند  یک کمد لباسی کاربرد دارند ولی در عوض بسیار سبک تر از کمد بوده  و راحت جابجا می شوند. می توان از کارتن های بزرگ برای حمل قابلمه و ظروف پلاستیکی که وزن زیادی ندشته و فقط حجم میگیرند استفاده کنید.

فروش کارتن اسباب کشی محکم ارزان

علاوه بر ضخامت کارتن، ابعاد  کارتن نیز باید متناسب با نوع لوازمی که در آن قرار می گیرد مناسب باشد. اگر قصد خریداری  این کارتن ها را دارید به طور مستقیم از شرکت های کارتن سازی تهیه کرده در این صورت برای شما به ارزان تر می باشد،بهتر است از کارتن های مخصوص حمل بار دسته دوم استفاده نکنید چون در این صورت ممکن است کارتن از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و در طی جابجایی پاره شود و لوازم شما دچار آسیب شود.

بهترین کارتن های اسباب کشی کارتن های ۵ لایه بوده  که مقاومت لازم را برای قرار دادن لوازم سنگین تر را دارد. کارتن های با ضخامت کمتر برای بسته بندی و حمل لوازم سبک تر است. وقتی لوازم را در کارتن اسباب کشی بسته بندی میکنید، باید  از چسب پهن برای بسته بندی و محکم کردن کارتن استفاده گردد  این کار باعث شده که عملیات حمل با ایمنی و اطمینان بیشتری صورت گیرد.

پخش انواع کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن مخصوص اسباب کشی:
قیمت این نوع کارتن ها با توجه به ابعاد و ضخامت یا همان تعداد لایه ها فرق دارد. برخی شرکت ها این کارتن ها را به صورت عمده ای و برخی دیگر تکی به فروش می رسانند  . برای دانستن از قیمت کارتن ها می توانید با شرکت های کارتن فروشی در ارتباط باشید.

کارتن های منحصر به فرد اسباب کشی

یک کدام از مهم‌ترین ابزارها برای اسباب و اثاث کشی و حمل بار در حین جابه جایی کارتن اسباب و اثاث کشی میباشد. کارتن ها علاوه بر نظم دادن به فرایند عمل جابه جایی ، در نگهداری از اثاثیه نیز کاربرد زیادی دارا‌ هستند. برای تهیه و تنظیم کارتن مطلوب برای اسباب و اثاث کشی مورد نیاز میباشد نکاتی را بدانید.

پ‌ن: فروش عمده کارتن اسباب کشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115