انواع جعبه آماده

از انواع جعبه آماده می توان به جعبه کرافت آماده، جعبه کیبوردی آماده، جعبه آماده کفش، جعبه آماده ایفلوت، بی فلوت و … نام برد.

آیا امکان چاپ روی جعبه آماده وجود دارد؟

چاپ بر روی جعبه آماده به صورت تک رنگ مشکی و طلاکوب و نقره کوب قابل انجام است. جهت اطلاعات بیشتر به شماره ما در واتساپ پیام داده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

هزینه چاپ جعبه آماده چقدر است؟

قیمت چاپ تک رنگ مشکی بر روی جعبه آماده سیصد هزار تومان برای تعداد 50 عدد تا 500 عدد می باشد. هزینه چاپ طلاکوب نیز حدود سیصد هزار تومان برای تعداد 50 تا 200 عدد جعبه می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به شماره ما در واتساپ پیام داده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

چاپ روی جعبه آماده چگونه انجام می شود؟

چاپ بر روی جعبه آماده به صورت تک رنگ مشکی به روش سیلک اسکرین صورت می گیرد. همچنین چاپ طلاکوب و نقره کوب نیز امکان پذیر می باشد.

کجای جعبه آماده می توان چاپ زد؟

بهترین قسمت برای چاپ نام تجاری و لوگو بر روی درب جعبه می باشد. ما مکان چاپ بر روی تمام قسمت های جعبه عم از روی جعبه، پشت جعبه و کناره های آن مکان پذیر می باشد. معمولا بر روی کناره ها آیدی تماس چاپ می شود که البته کاملا به نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد.

حداقل زمان برای چاپ جعبه آماده چقدر است؟ 

چاپ بر روی جعبه در مدت زمان حدود هفت روز کاری انجام می شود.

جنس جعبه آماده از چیست؟

جنس جعبه های آماده در انواع ای فلوت سه لایه، بی فلوت و کاغذ کرافت می باشد که از کرافت 300 گرمی تولید شده است.

کاربرد جعبه آماده اغلب در چه کسب و کارهایی است؟

جعبه آماده تقریبا برای اغلب کسب و کارهایی که نیاز به بسته بندی برای محصول خود دارند، کاربرد دارد. به عنوان مثال مزون ها، فروشگاه های لباس، پارچه فروشی ها و غیره. اما اغلب کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند، و یا کسب و کارهایی که نیاز فوری به جعبه دارند، از جعبه آماده استفاده می نمایند.

کارتن آماده را به چه صورت باید سفارش داد؟

با محدودیت های موجود به دلیل ویروس کرونا، بسیاری از مصرف کنندگان لوازم ضروری خود را بصورت آنلاین سفارش می دهند. اگر تجارت شما حمل مواد غذایی، وعده های غذایی آماده و سایر ملزومات می باشد، حتماً جعبه ها و ظروف مقوایی مناسب را برای حمل و نقل ایمن کالاهای خود داشته باشید.

کارتن آماده، برای بسیاری از اهداف در صنعت خدمات غذایی استفاده می شود، از محموله های مواد غذایی گرفته تا ظروف مخصوص بارگیری. بنابراین گستردگی زیادی در صنایع مختلف دارا می باشند. در مقالات بعد با انواع مختلف مقوای کارتن آماده و کاربردهای آن آشنا می شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115