جعبه آماده برای کیک و شیرینی

جعبه آماده کیک و شیرینی، یک راه ساده برای ارسال آن ها به مشتری بدون خرد شدن و آسیب رسیدن به آن ها می شود. جعبه آماده کیک و شیرینی را تازه نگه داشته و مانع خشک شدن آن ها می شود. می توانید نام تجاری و لوگو و اطلاعات تماس خود را  نیز بر روی این جعبه ها چاپ کنید تا تبدیل به یک تبلیغ موثر برای کسب و کار شما شود. همچنین در زمانی که جعبه های شما تمام شده و فرصت کافی برای چاپ جعبه ندارید، می توانید از جعبه های آماده استفاده کنید. زیرا این جعبه ها در مدت زمان بسیار کوتاه به دست شما می رسد.

چرا از جعبه آماده کیک و شیرینی استفاده می شود؟

همانطور که می دانیم شیرینی تازه خیلی سریع خرد می شود. و کیک تازه نیز در اثر قرار گرفتن در معرض هوای محیط خشک شده و کهنه می شود. بسیاری از تولیدکنندگان مشاغل خانگی برای ارسال و یا ارائه کیک و شیرینی های خود بسته بندی مناسبی ندارند. زیرا تهیه جعبه در تیراژ بالا هزینه زیادی داشته و برای بعضی از تولیدکنندگان خانگی ممکن است صرفه اقتصادی نداشته باشد.

اما جعبه های آماده به سرعت و به راحتی قابل تهیه می باشند. جعبه آماده کیک و شیرینی برای فروشگاه های نان فانتزی و قنادی ها نیز بسیار پرکاربرد است. زیرا مواقعی پیش می آید که نیاز مبرم و فوری به جعبه دارند و زمان کافی برای چاپ جعبه تعداد بالا را ندارند. در این صورت این جعبه ها بهترین گزینه می باشند.

مزایای جعبه های آماده کیک و شیرینی چیست؟

جعبه آماده کیک و شیرینی به صورت یک تکه به شما تحویل داده می شود. جعبه و درب جدا نیست. می توانید به سادگی آن را تا کنید و به هم وصل کنید. آن ها همچنین به اندازه کافی محکم هستند. بنابراین بدون نگرانی از خرد شدن یا آسیب دیدن کیک و شیرینی های آن ها را درون جعبه قرار دهید. این جعبه ها به راحتی جمع می شوند و می توانند چندین بار استفاده شوند. مزایای دیگر به شرح زیر می باشد:

  • جنس این جعبه ها از نوع کاغذ کرافت می باشد. در نتیجه برای محیط زیست، هیچ آسیبی ندارند و زیست تخریب پذیر هستند. بنابراین پس از استفاده های متعدد، به سادگی قابل بازیافت می باشند.
  • تهیه این جعبه ها ساده است و خیلی سریع به دست شما می رسد.
  • بسیار مقرون به صرفه می باشند.
  • از مزایای دیگر این جعبه ها این است که در تعداد کم (حداقل 50 عدد) قابل تهیه می باشند.
  • به نسبت جعبه های دیگر سبک تر بوده و حمل آن آسان است.
  • این جعبه ها محکم می باشند و کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • جعبه کیک و شیرینی آماده آن ها را تازه نگه می دارد.
  • این جعبه ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند.

چرا جعبه آماده برای کیک و شیرینی بهترین انتخاب برای شیرینی پزهای خانگی می باشد؟

امروزه افراد زیادی به صورت خانگی انواع کیک و شیرینی سنتی و مدرن را تهیه و از طریق شبکه های مجازی به فروش می رسانند. زیرا بسیاری از مردم کیک و شیرینی خانگی را به نوع صنعتی آن ترجیح می دهند. بنابراین بازار کیک های و شیرینی های خانگی بسیار پر رونق بوده و به دلیل استقبال زیاد همچنان رو به گسترش است.

این افراد نیاز به بسته بندی شیک، ساده و مقرون به صرفه دارند که بتوان در تعداد کم آن ها را خریداری نمود. آنها را می توان در تعداد حداقل 50 عدد تهیه کرد که فضای کمی نیز اشغال می کنند. این جعبه ها در طی کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسند. همچنین در صورت نیاز مشتری می توان نام تجاری و لوگو را روی آن ها چاپ نمود. در نتیجه بهترین گزینه برای بسته بندی کیک و شیرینی خانگی جعبه آماده می باشد. این جعبه ها سبک هستند و استحکام قابل قبولی دارند و نیاز شما را به خوبی تامین می نمایند.

جعبه آماده کیک و شیرینی در چه تیراژی موجود می باشند؟

این جعبه ها در حداقل تیراژ 50 عدد قابل سفارش می باشند که امکان چاپ بر روی آن ها نیز وجود دارد. در صورت نیاز به تعدد بالا چاپ به صورت اختصاصی انجام می شود.

جعبه آماده برای کیک و شیرینی در چه مواقعی برای قنادی ها استفاده می شود؟

ممکن است زمانی برای قنادی ها پیش بیاید که جعبه خود را تمام کرده و نیاز فوری به جعبه داشته باشند. از طرفی فرصت کافی برای چاپ جعبه نداشته باشند. زیرا سفارش چاپ جعبه ختصاصی در تیراژ بالا زمان بر می باشد.

در این مواقع این جعبه ها بهترین گزینه می باشد. زیرا در صورت سفارش به صورت خام در مدت دو الی سه ساعته در تهران و دو روز در شهرستان بدست مشتریان می رسند. همچنین می توان این جعبه ها را به تعداد کم سفارش داد تا زمانی که چاپ جعبه اختصاصی آماده شود.

از چه نوع چاپی برای جعبه آماده کیک و شیرینی استفاده می شود؟

معمولا از چاپ سیلک و یا چاپ افست بر روی این جعبه ها استفاده می شود. همچنین می توانید لوگو و طرح خود را به صورت طلاکوب یا نقره کوب نیز چاپ کنید.

در صورتی که جعبه را در تعداد پایین سفارش دهید از چاپ سیلک و طلاکوب استفاده می شود. اما سفارش تعداد بیش از 1000 عدد توسط چاپ افست نیز امکان پذیر می باشد.

چه سایزی را جهت جعبه آماده برای کیک و شیرینی انتخاب کنیم؟

انتخاب سایز مناسب کاملا به سلیقه مشتری و نیاز او بستگی دارد. ابعاد جعبه آماده را می توانید در سایت ما مشاهده نمایید. و یا در واتساپ به شماره ما پیام داده و لیست ابعاد را به همراه قیمت دریافت نمایید.

استفاده از جعبه آماده برای کیک و شیرینی بسیار مرسوم می باشد. زیرا محصول سالم و تازه باقی مانده و خرد و تکه تکه نمی شود. برای مشتریان تازه و سالم بودن شیرینی و کیک اهمیت زیادی دارد. این جعبه ها شیک می باشند و با جعبه های معمولی کمی تفاوت دارند.

کیک و شیرینی جزء پرطرفدارترین مواد غذایی می باشند که همیشه فروش خوبی دارند. امروزه بسیاری از افراد به صورت خانگی کیک و شیرینی های متنوع، زیبا و خوش طعمی عرضه می کنند که محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. از آنجایی که تولید شیرینی و کیک خانگی به مقدار کم صورت می گیرد، لذا جعبه آماده برای بسته بندی آن بهترین گزینه می باشد. زیرا فروشندگان اغلب هزینه و فضای کافی برای چاپ جعبه را ندارند. و این جعبه ها در تعداد کم قابل سفارش می باشند. بنابراین برای فروشندگان آن به صرفه تر و راحت تر می باشد که از جعبه کیک و شیرینی آماده استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115