کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد

کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد، جهت خرید کارتن اسباب کشی به فروشگاه اینترنتی کرج کارتن ما مراجعه نماید و قیمت خرید روز کارتن اسباب کشی را از طریق فروشگاه ما مشاهده نماید.

خرید کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد

خرید با کیفیت و با ارزان ترین قیمت را فقط و فقط از شرکت کرج کارتن بخواهید. شرکت ما در زمینه خرید و فروش کارتن اسباب کشی فعالیت دارد.

شرکت ما با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش کارتن اسباب کشی در سراسر شهرستان ها و نقاط ایران. انواع کارتن اسباب کشی را به فروش می رساند.

فروش انواع کارتن اسباب کشی در سراسر نقاط کشور انجام می شد. خرید انواع کارتن اسباب کشی در کرج و تهران طی ۱ روز کاری و در شهرستان های دیگر طی ۲ روز دیگر به دست خریداران عزیز می رسد.

قیمت کارتن اسباب کشی به موارد بسیاری بستگی دارد.

با در نظر گرفتن به نوع ساختار و ضخامت کارتن اسباب کشی و مقدار استحکام کارتن اسباب کشی در مقابل اجسام، می شود به شاخص اصلی  قیمت کارتن اسباب کشی در ابعاد متنوع لیستی تهیه نمود.

برای کسب دقیق قیمت کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد و اخذ توضیح بیشتر در این زمینه و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد

کارتن اسباب کشی  دارای ضخامت های مختلف و بسیار متنوعی است که کارتن اسباب کشی از ۲  تا ۱۰۰ میلیمتر است.

این کاملا طبیعی است قیمت کارتن اسباب کشی  در هر سایزی که باشد  نسبت به میزان ضخامت های دیگر مختلف باشد.

طبیعتا  هر چه سایز و ضخامت  قیمت کارتن اسباب کشی بیشتر باشد و  کارتن اسباب کشی محکم تری خریداری کنیم قیمت کارتن اسباب کشی هم به مقدار مشخصی نیز افزایش می یابد.

جهت مشاهد دقیق و مطالعه بیشتر در این زمینه به لیست قیمت کارتن اسباب کشی در تمامی ابعاد  از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

با انتخاب درست در سایز یا ضخامت مشخص خریدکارتن اسباب کشی درست و مقرون به صرفه ای برای خود رقم بزنیم .

در ضمن ضخامت کارتن اسباب کشی نباید فقط اسمی باشد بلکه باید  فروشنده و آن شرکت با تضمین کتبی در فاکتور  ضخامت اصلی و حقیقی  را اعلام و محصول را تحویل دهد.

عدم رعایت هریک از موردهای ذکر شده می شود باعث  افت کیفیت کارتن اسباب کشی به حساب آید.

کارتن و جابجایی

اگر شما فردی هستید که به دلیل شغل یا هر دلیل دیگری مجبور به نقل مکان به خانه هستید، حتما سعی کرده اید وسایل خود را در جعبه های مقوایی بسته بندی کنید. اگر این کار را نکرده اید، پس سطح راحتی آنها را نمی دانید. جعبه های مقوایی راه راه به دلیل سبک وزن، دوام، استحکام و مقرون به صرفه بودن بهترین نوع بسته بندی هستند. و آنها نیز قابل بازیافت هستند!

کیفیت های متعدد جعبه های مقوایی به این نوع جعبه های بسته بندی برتری بیشتری نسبت به جعبه های پلاستیکی داده است. آنها در واقع محصول بسته بندی هستند که بیشترین استفاده را برای اطمینان از حمل و نقل ایمن اشیاء با ارزش شما دارند. بنابراین بیایید مزایای استفاده از جعبه های مقوایی و اینکه چرا استفاده از آنها هنگام نقل مکان به خانه ایده عاقلانه ای است را دریابیم.

ارزان

موادی که جعبه های مقوایی با آن ساخته می شوند، مانند مقوا و تخته های فیبر راه راه، ارزان هستند. این کار جعبه های مقوایی راه راه را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای بسته بندی همه چیز از مواد اولیه گرفته تا وسایل شخصی شما تبدیل می کند. هم اکنون می توانید بسته به وزنی که می خواهید این جعبه ها را در اندازه های مختلف به صورت آنلاین سفارش دهید. خرید آنلاین آنها بیشتر هزینه آنها را به حداقل می رساند.

قابل بازیافت

جعبه های مقوایی راه راه کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. تولید آنها کمترین آلودگی را ایجاد می کند زیرا مواد کاغذی که از آنها ساخته می شوند قابل بازیافت هستند.

سبک وزن

اگر چیزی وجود دارد که جابجایی یا جابجایی را آسان می کند، جعبه های مقوایی است. شما می توانید اشیاء با ارزش خود را بدون هیچ مشکلی بارگیری، تخلیه و بسته بندی کنید. از آنجایی که این جعبه ها وزن بسیار کمی دارند، حمل یا بلند کردن آنها آسان است. این همچنین منجر به کاهش هزینه های عملیاتی می شود زیرا برای جابجایی جعبه های مقوایی به کار دستی کمتری نیاز است.

طراحی دلخواه

جعبه های مقوایی را می توان با توجه به مشخصات شما طراحی کرد. این بسته بندی سفارشی ممکن است برای کسانی که دوست دارند جعبه های خود را برچسب گذاری کنند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، اگر از خانه خارج می شوید، می توانید محتویات جعبه و آدرس تماس خود را روی آن چاپ کنید تا با دیگران قاطی نشوند.

ایمنی

جعبه های مقوایی از یک تخته راه راه ساخته می شوند که از یک ورق فلوت دار تشکیل شده است که به آسترها چسبانده شده است. این فلوت ها چیزهایی هستند که در این جعبه ها بسته بندی می کنید. این ویژگی جعبه‌های مقوایی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسته‌بندی وسایلی تبدیل می‌کند که می‌خواهید از لرزش، ضربه‌های مکانیکی و تکان‌ها در حین حمل و نقل در امان باشند. به همین دلیل است که از جعبه های مقوایی برای بسته بندی وسایل شکننده مانند تلویزیون، قطعات حساس مبلمان، ظروف شیشه ای و موارد دیگر استفاده می شود.

انعطاف پذیری و استفاده مجدد

پس از استفاده، جعبه های مقوایی را می توان به صورت مسطح بسته بندی کرد. در جایی ذخیره کرد تا در صورت نیاز برای اهداف مختلف دوباره مورد استفاده قرار گیرد. برخی از افراد از آنها برای عایق کاری استفاده می کنند. برخی فقط برای نگهداری وسایل اضافی خود در گاراژ یا اتاق زیر شیروانی از آنها استفاده می کنند.

مانند یک حرفه ای جعبه های مقوایی را بسته بندی کنید؟ قبل از اینکه اولین جعبه را پر کنید، به مراحل ساده ای که می تواند خطرات آسیب را کاهش داده و فرآیند بسته بندی را برای همه افراد خانه شما آسان تر کند، نگاهی بیندازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115