مجموعه ای متنوع از کارتن های اسباب کشی در شرکت کرج کارتن

مجموعه ای متنوع از کارتن های اسباب کشی در شرکت کرج کارتن، کارتن های مقوایی ، با توجه به محیط مورد استفاده و کاربرد آنها توسط مشتریان خریداری میشود. طراحان و سازندگان کارتن با توجه به محتوای داخل کارتن و روش های جابجایی و کاربرد کارتن به طراحی و ساخت کارتن ها می پردازند. در نتیجه هنگام خرید و سفارش حتما از مشاوران ما بهره بگیرید

آیا ضخامت کارتن در هنگام خرید باید توجه داشت؟

علاوه بر لوازم داخل کارتن باید به شرایط محیطی در ضخامت کارتن توجه داشته باشیم، ورق های کارتن دارای دو لایه و سه لایه و پنج لایه  می باشند که هر کدام آن مختص لوازم و شرایط محیطی خاص خود می باشد. در زیر به بررسی مجموعه ای متنوع از کارتن و انواع ضخامت می پردازیم:

کارتن های با ضخامت  دو لایه

کارتن دو لایه از دو قسمت ورق کاغذی صاف و  طرف دیگر ورقه چین دار تشکیل شده است، از این کارتنها به عنوان ضربه گیر مورد استفاده قرار میگیرد و خود به تنهایی برای بسته بندی استفاده نمیشود.

کارتنهای سه لایه

ورق های سه لایه از دو لایه ی صاف در بیرون و یک لایه چین دار در وسط دو لایه تشکیل شده است. این نوع کارتن ها بر اساس ضخامت چین ها و  یا ارتفاع آن به انواع مختلف تقسیم میشوند،هر چه ارتفاع بیشتر باشد ، استحکام کارتنها هم بیشتر است .براساس ضخامت و ارتفاع این کارتن ها به چهار دسته تقسیم میشوندE و A , B , C  که در این بین دسته A دارای ضخامت  و مقاومت بیشتری است.

علاوه بر ضخامت و ارتفاع، جنس مقوای در استحکام  و کیفیت کارتن تاثیر گذار می باشد .

کاربرد این کارتنها در بسته بندی و کارتن های اسباب کشی کاربرد دارند .

کارتنهای پنج لایه

کارتن پنج لایه ، از سه لایه کاغذ صاف و دو لایه چین دار تولید می شود . هر اندازه  تعداد لایه ها ی ورق کارتن بیشتر شود ، استحکام و مقاومت آن کارتن  نیز افزایش می یابد و مقاومت کارتن برای حمل بار بیشتر می شود .

کاربرد این کارتنها : دربسته بندی قطعات صنعتی، کارتن صنایع دستی، ظروف شکستنی، تقسیم کننده ی  لوازم آرایشی، صنایع غذایی و ..

تنوع  جعبه های کارتن

جعبه کارتن های قفسه ای

در تعریف جعبه کارتن های قفسه ای باید گفت انواع جعبه هایی که در فروشگاه های مواد غذایی در قفسه ها وجود دارد نامیده میشوند.

مزایای این نوع جعبه ها این است که:

۱-محصولات بهتر در دید مردم قرار میگیرد

۲-در اندازه و انواع مختلف تولید میشوند

۳-بهتر نشان دادن محصولات با داشتن تنوع قیمت

انواع جعبه کارتنهای بایگانی

هدف از تولید این کارتن ها برای انبار کردن مدارک و لوازم برای استفاده در طولانی مدت می باشد،و دارای در پوش جداگانه می باشد.

این نوع کارتن ها از نوع سه لایه می باشند و درای قیمت مناسب و در سایز و ابعاد گوناگون به فروش می رسد.

جعبه کارتنهای قفل دار

با توجه به استحکام و سبکی این نوع کارتن ها برای لوازم کوچک کاربرد دارند و بیشتر استفاده از این نوع کارتن ها در اداره پست صورت می گیرد.

کارتن و جعبه  های پیتزایی

برخلاف اسم کارتن پیتزایی کاربرد این نوع جعبه ها فقط برای پیتزا نیست بلکه علاوه بر محصولات غذایی و فست فود  به عنوان بسته بندی پستی مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه  کارتن های پاکتی

درب این کارتنها از دو قسمت فلاپ مانند درست شده است،که در هنگام بسته شدن روی هم قرار میگیرند در نتیجه باعث مقاومت جعبه ها میشود و میتواند از این نوع کارتن ها برای حمل بار سنگین استفاده نمود ، در این جعبه ها ، برخلاف مدل های دیگر ، حداقل دو لایه کارتن به طور کامل سطح زیرین جعبه را می پوشانند و این باعث افزایش استحکام کف کارتن و بالارفتن میزان وزنی که می تواند تحمل کند می شود .

کدام جعبه و کارتنها در بین مردم مورد استقبال قرار گرفته است؟

با توجه به فروش و سابقه چندین ساله در امر فروش کارتنهای اسباب کشی کارتن های بسته بندی بیشترین فروش در اسباب کشی و صنعتی به خود اختصاص داده است. که بیشتر همکاران حمل بار با چاپ آرم خود به شفارش و خرید این کارتن ها می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115