ضدعفونی کردن کارتن اسباب کشی

در زمان اسباب‌کشی، انتقال باکتری‌ها و ویروس‌ها از طریق کارتن‌ها بسیار محتمل است. به خصوص در شرایط فعلی که بیماری‌های واگیردار شیوع بیشتری دارند، ضدعفونی کردن کارتن پیش از استفاده امری ضروری است. با استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده مناسب و رعایت نکات بهداشتی، می‌توانید از انتقال آلودگی‌ها جلوگیری کرده و سلامت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید. ضدعفونی کردن کارتن‌ها نه تنها برای وسایل شما، بلکه برای محیط جدیدی که به آن نقل مکان می‌کنید نیز اهمیت دارد.

فروش عمده کارتن اسباب کشی

از خواسته های مشتریان در سفارش اینترنتی کارتن اسباب کشی خرید عمده می باشد. برای اسباب کشی تعداد زیادی کارتن خریداری کنید البته مشاوران ما برای مشاوره رایگان در خرید تعداد در خدمت شما هستند و در ضمن میتوانید به صورت آنلاین پلاستیک حبابدار  و دیگر لوازم جابجایی نیز تهیه کنید.

و دیگر استرس ندارید که تمامی لوازم خود را می توانید در آن ها جای دهید یا خیر، شاید اضافه تر از حد نیاز خریداری کرده اید و در انتهای بسته بندی لوازم خود به این از این کارتن ها می توانید برای دفعات بعدی و حمل بار های جزئی نیز استفاده کنید.

قیمت عمده کارتن اسباب کشی

قیمت خریدکارتن اسباب کشی بسیار کم و مقرون به صرفه است، برای تخمین قیمت کارتن اسباب کشی نیاز دارید تا بدانید به کارتن هایی با چه سایزی نیاز دارید. اندازه اصلی ترین معیار برای تعیین قیمت کارتن اسباب کشی است. همانطور که قبلا ذکر شده برای بسته بندی لوازم مختلف نیاز است تا جعبه هایی بزرگ تر از ابعاد آن ها خریداری کنیم.

در انتخاب و خرید ابعاد کارتن اسباب کشی برای خریداری آن ها با دقت خرید کنید، زیرا اگر جعبه کوچک تر از اندازه مورد نظر خریداری کنید علاوه بر اینکه امنیت جابجایی لوازم در آن کم می شود، دیگر نمی توانید استفاده بیشتری از آن ها کنید. برای دریافت قیمت دقیق کارتن اسباب کشی مورد احتیاج خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نحوه پر کردن  و بسته بندی کارتن اسباب کشی

نکته ی مهم برای پر کردن کارتن اسباب کشی این گونه است که وزن هر کارتن اسباب کشی نباید بیشتر از ۲۳ کیلوگرم شود. حتی اگر افراد برای  اسباب‌کشی استخدام شده اند، در بعضی موارد باید خودتان کارتن ها‌ را از اتاقی به اتاقی دیگر جابه‌جا کنید. پس اول باید اطمینان خاطر داشته باشید که می‌توانید کارتن ها را بلند کنید. البته گاهی از کارتنهای اسباب کشی از روی اجبار وزنی بیشتر از ۲۳ کیلوگرم پیدا میکنند. در هنگام بسته‌بندی باید خیلی به وزن لوازم بسته بندی دقت کنیم تا موقع جابه‌جایی مشکلی پیش نیاید.

نکاتی که ذکر شده اند فقط چند پیشنهاد برای مرتب چیدن لوازم در کارتن اسباب کشی می باشد، در اسباب کشی حتما  با همکاری اعضای خانواده به استرچ کردن مبل و کارتن کردن و بسته بندی  لوازم بپردازید و بعد از آن به یک باربری تماس بگیرید.
همچنین لازم به ذکر است در این ایام بخاطر ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی قبل از بارگیری و حمل بار  لوازم  ماشین اسباب کشی را به خوبی ضدعفونی کرده و بعد لوازم خود را درون ماشین حمل بار قرار دهید. پس از رسیدن به منزل جدید حتما قبل از ورود لوازم به خانه، آنجا را ضدعفونی کرده باشید.

روش ضدعفونی

برای این کار میتوانید از محلولی از آب و وایتکس استفاده کنید و  بهترین گزینه برای ضدعفونی کردن می باشد. یک واحد وایتکس یا آب را با ۵ تا ۶ واحد آب خنک مخلوط کنید. تمام لوازم خود را با کارتن و یا پلاستیکی که دور آنها است ضدعفونی کنید.

بعد از ورود به محل جدید از اسباب کشی لوازم را باز کرده، دوباره با همان محلول کلیه لوازم را ضدعفونی کرده، و سر جای خود قرار می دهیم. این کار ممکن است بسیار زمان ما را بگیرد؛ اما ارزشش سلامتی خود و خانواده مان بیشتر است. پس با دوری کردن از استرس و نگرانی های بی جهت اسباب کشی در کرونا را میتوانید انجام دهید.

پ‌ن: ضدعفونی کردن کارتن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115