نحوه بسته بندی لوازم شکستنی و دکوری منزلمان

نحوه بسته بندی لوازم شکستنی و دکوری یکی از حساس‌ترین بخش‌های اسباب‌ کشی هست. برای اینکه وسایل قیمتی و ظریف سالم به مقصد جدید برسند، باید با دقت و حوصله بسته‌بندی‌ شود. بهترین راه اینه که از کارتن‌های مخصوص وسایل شکستنی استفاده کنی که ضخیم‌تر و مقاوم‌تر هستند. بعد از اینکه هر وسیله رو با کاغذ باطله یا نایلون حباب‌دار پوشوندید، اون رو داخل کارتن قرار بدید. دور تا دورش رو با فوم یا روزنامه پر کنید تا جا خالی نداشته باشد. یادتان باشد که روی هر کارتن بنویسید که چه وسایلی داخلشه تا بعدا راحت‌تر پیداشون کنید. همچنین، کارتن‌های سنگین رو پایین‌تر و کارتن‌های سبک‌تر رو بالاتر قرار بدهید تا تعادل بار حفظ شود. با این روش، می‌تونی با خیال راحت وسایل شکستنی و دکوری‌ را جابه‌جا کنید.

چه کار کنیم که اسباب کشی راحت داشته باشیم و لوازم شکستنی آسیبی نبینند؟؟

اگر تازه عروس و داماد هستید و کارتن وسایل را نگه داشتید میتوانید از کارتن وسایلتان استفاده کنید. وگرنه باید کارتن های مناسب اسباب کشی خریداری کنید. متاسفانه دیده شده که در هنگام اسباب کشی از کارتن های نامناسب استفاده شده و هنگام جابجایی لوازم آسیب دیده اند. در انتخاب کارتن باید دقت بالایی داشته باشیم و در اندازه و وزن قابل حمل کارتن توجه داشته باشیم.

همه لوازم شکستنی ها رو اول روزنامه پیچ میکنیم تک تک بعد میزاریم داخل کارتن اسباب کشی، دور تا دور کارتن هم با طناب یا چسب محکم بسته میشود.

روی هر کارتن نوشته شود که چی توشه که اطرافمان شلوغ نشود اشتباهی، مثلا کارتن آشپزخونه رو ببرند تو اتاق.
اگه هم امکان دارد خودتون قبل از روز اسباب کشی یه سری وسایل کوچیک رو چند سری ببرید و بچینید که روز اسباب کشی که کامیون میاد فقط تیکه بزرگا باقی مانده باشد.

انواع کارتن سه لایه و پنج لایه آکبند، ضربه گیر حبابی، چسب، سلفون و…. شبانه روزی در خدمتگذاری حاضریم، حضوری و ارسال به تمام نقاط کشور

کارتن ها کاملا نو و تمیز هستند. از ارائه کارتن های دست دوم یا اضافه تولید کارخانه که مدت زیادی در انبار مانده و کیفیت خوبی ندارند به مشتریان عزیز جلوگیری می شود.

تعریف کارتن حمل بار اسباب کشی چیست؟

در تعریف کارتن های حمل بار میتوان گفت به کارتن هایی گفته میشود که ویژه حمل بار و اسباب کشی ساخته شده و عرضه میشوند. این کارتن ها دارای استاندارهای هستند که میتوان به جنس و ابعاد و مشخصات ظاهری و مقاومت و … آنها اشاره کرد.

بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

برای جابجایی تجهیزات صوتی بهتر است از جعبه های ویژه خودشان استفاده کنیم و یا از کارتن های دیگر با بسته بندی محکم و مقاوم مه برای لوازم حساس استفاده میشود و کاربرد دارند بهره ببریم.

پ‌ن: نحوه بسته بندی لوازم شکستنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115