نایلون حباب دار

نایلون حباب دار یکی از پرکاربردترین مواد بسته‌ بندی است که همه ما حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌ایم. این نایلون شفاف و انعطاف‌پذیر، به دلیل حباب‌های ریزی که در آن وجود دارد، خاصیت ضربه‌گیری بسیار بالایی دارد. این حباب‌ها باعث می‌شوند تا اشیاء حساس و شکننده در هنگام جابه‌جایی و حمل و نقل، از آسیب‌های فیزیکی در امان بمانند. به همین دلیل، از نایلون حباب‌ دار برای بسته‌بندی انواع وسایل حساس مانند ظروف شیشه‌ای، لوازم الکترونیکی، تابلوهای نقاشی و … استفاده می‌شود. این نایلون علاوه بر ضربه‌گیری، از اشیاء در برابر گرد و غبار و رطوبت نیز محافظت می‌کند.

قیمت نایلون حباب دار و انواع نایلون های ضربه گیر بر اساس یک سری پارامترهای مختلف تعیین می شود. ما قصد داریم در اینجا به برخی از موارد مهم و کلیدی آن بپردازیم. مجموعۀ کرج کارتن با سال ها تلاش و کوشش توانسته است موفق به تولید و پخش نایلون صنعتی با قیمت عمده و تولیدی در مدل های مختلف گردند، تا بدین وسیله بتوانند خدمتی به رونق تولید ملی داشته باشند. با تهیۀ ماشین آلات پیشرفته، امکان تولید نایلون حبابدار، نایلون عریض، فیلم استرچ و نایلون شیرینگ را متناسب با نیاز بازار داخل انجام دهند.

لیست قیمت نایلون حباب دار

لیست قیمت نایلون حباب دار بر اساس سایز، ضخامت، مدل و کیفیت مواد اولیه مشخص می گردد. تولید و فروش نایلون حبابدار به صورت کیسه شده و رولی صورت می گیرد. البته تولید و عرضۀ پلاستیک حبابدار به صورت حباب ریز و درشت انجام می گیرد. این قابلیت بر اساس ابعاد کالاهایی که قصد بسته بندی آنها وجود دارد، صورت می گیرد. شرکت کرج کارتن با توجه به کاربردی که دارند با مواد اولیه درجه یک و درجه دو تولید می شوند.

البته قیمت نایلون حبابدار درجه یک بیشتر از نایلون حباب دار درجه دو خواهد بود. صنایع مختلف متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند می توانند مناسب ترین نوع پلاستیک حبابدار را تهیه نمایند.

نایلون حباب دار از دیگر پلاستیک هایی است که کاربرد آن در صنایع مختلف قابل مشاهده می باشد. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های خاص ظاهری است که موجب تمایز قابل توجه آن نسبت به دیگر انواع نایلون بسته بندی شده است. داشتن قابلیت ضریه گیری این نوع پلاستیک، تأثیر مستقیم بر قیمت نایلون حبابدار داشته است.

عوامل مهم تأثیرگذار بر قیمت نایلون حباب دار

ابعاد کالا نقش مهم بر روی تولید نایلون حباب دار خواهد داشت. چون با افزایش سایز اقلام، تولید کنندگان اقدام به تولید نایلون حبابدار به صورت حباب درشت می نمایند که خاصیت ضربه گیر بودن خود را حفظ کنند. قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز حباب می تواند متفاوت مشخص گردد. با توجه به اینکه فروش پلاستیک حباب دار در مدل های مختلف صورت می گیرد. می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع نایلون حباب دار با دفتر فروش کرج کارتن تماس حاصل فرمائید.

نایلون حبابدار به دلیل داشتن لایۀ میانی حباب هوا همانند یک ضربه گیر عمل می کند. کاربرد پلاستیک حباب دار ریز و درشت می تواند از ورود فشار و ضربه به اجسام جلوگیری کند. علاوه بر مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا، عموم افراد می توانند با صرفه نظر قرار دادن قیمت نایلون حبابدار، این نوع پلاستیک را جهت امور بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل استفاده نمایند و بدون آسیب دیدگی وسایل را جابجا نمایند.

فروش نایلون حباب دار

با در نظر گرفتن کاربردی که این نوع پلاستیک دارد، صرف هزینه برای خرید نایلون حباب دار برای افراد صرفۀ اقتصادی به دنبال خواهد داشت. صنایع مختلف با داشتن آگاهی کامل نسبت به این موضوع مهم، پس از اطلاع از لیست قیمت نایلون حباب دار، مناسب ترین مدل نایلون حباب دار را انتخاب نموده و به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهند.

قیمت نایلون حبابدار به صورت خرید اینترنتی می تواند برای کارخانجات ارزان تر از بازار انجام گیرد. مجموعۀ تولیدی کرج کارتن توانسته با هدف توسعۀ خدماتدهی مجموعۀ خود، امکان سفارش اینترنتی نایلون حبابدار کیسه ای، رولی و چاپ دار را برای مشتریان فراهم نمایند.

ارائه خدمات فروش نایلون حباب دار بصورت چاپدار توسط تنها برخی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک حبابدار به صورت همزمان انجام می گیرد. قیمت نایلون حبابدار به صورت چاپ دار بیشتر از نایلون حبابدار بدون چاپ می باشد. البته این نوع محصول متناسب با نیاز برخی از شرکت ها و کارخانجات به صورت سفارشی با قیمت ارزان صورت می گیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نایلون حبابدار در مدل های مختلف می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

موارد استفاده از نایلون حباب دار

نایلون های حبابدار کابرد بسیار زیادی با توجه به ویژگی های خود پیدا کرده اند که در ادامه به برخی از این کاربرد ها اشاره خواهیم نمود. یکی از کاربرد های نایلون حباب دار در بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات و صنایع میباشد. بسیاری از صنایع و واحد های تولیدی وجود دارند که برای حفاظت از محصولات خود در برابر شکستگی و هر گونه آسیب دیدگی آنها را با نایلون حبابدار به خوبی بسته بندی میکنند. این کار منجر میشود تا کالا تا زمان ارسال به فروشگاه و یا در احتیار قرار گرفتن مشتری هیچگونه آسیبی نبیند. 

تکان های شدید و یا با ضرب افتادن محصول میتواند آسیب زیادی را به آن وارد کند. یا در خوشبینانه ترین حالت آسیب جزئی را به آن وارد آورد. با استفاده از نایلون های حبابدار هیچگونه آسیبی متوجه محصول نشده و کاملا سالم به دست مشتری و یا فروشنده خواهد رسید. حجم زیادی از نایلون های حبابدار مانند انواع نایلون شیرینگ در صنایع و بسته بندی محصولات استفاده میشود اما این نایلون ها در بسته بندی های در حجم و ابعاد کوچک نیز مورد استفاده زیادی دارند که میتوان به بسته بندی لوازم و اثاث منزل در هنگام اثاث کشی اشاره نمود.

وسایل شکستنی زیادی در منزل وجود دارند. در هنگام اثاث کشی و در صورت عدم احتیاط میتوانند به راحتی آسیب ببینند. اگر از نایلون حباب دار برای بسته بندی آنها استفاده شود به هیچ وجه آسیب ندیده و سالم باقی میمانند. نایلون های حبابدار همچنین در برخی صنوف و جابجایی های آنها نیز کاربرد دارند و میتوانند این مزیت را ایجاد کنند که هیچ آسیبی به وسایل موجود بخصوص وسایل ارزشمند در فروشگاه نرسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115